≈ۣۜČʌ√ʌ
قالب وبلاگ
نويسندگان

شما هم وقتی امتحان دارید عرق می‌کنید، مدادتان را می‌جوید و دل‌پیچه می‌گیرید؟ خیلی از افراد (حتی بزرگسال‌ها) وقتی موقع امتحان می‌شود دلشوره و اضطراب می‌گیرند.
طبیعی است که بخاطر امتحانتان کمی استرس داشته باشید. درواقع، گاهی‌اوقات کمی آدرنالین (هورمونی که در زمان‌های هیجان و استرس توسط بدن تولید می‌شود) برای راه انداختن شما خوب است.

در ادامه ی مطلب به چند نکته برای موفقیت شما در امتحان دادن اشاره می‌کنیم...


ادامه مطلب
[ دو شنبه 6 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 14:53 ] [ ≈ۣۜF̲̲ʌɾƨɦʌɗ ]

 

انسان‌ ها بدون خون قادر به زندگی نیستند. بدون خون، اندام‌ های بدن نمی‌توانند اکسیژن و مواد مغذی لازم برای زنده ماندن را به دست آورند، بدن نمی‌تواند سرد یا گرم شود، با عفونت‌های مبارزه کند یا از شر مواد زائد بدن خودمان خلاص شود. بدون داشتن خون کافی، ضعیف‌ تر شده و می ‌میریم.

در ادامه ی مطلب به برخی از اصول عالی و فوق ‌العاده خون اشاره می‌کنیم...

 


ادامه مطلب
[ دو شنبه 6 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 14:26 ] [ ≈ۣۜF̲̲ʌɾƨɦʌɗ ]

زمستان فصلی نیست که فقط در خانه نشسته و منتظر بهار بمانید. ورزش‌ها و سرگرمی‌های زمستانی زیادی وجود دارد که می‌تواند برای کل خانواده لذت‌بخش باشد—سُر خوردن، اسکی و... علاوه بر این، یک نفر هم باید برف‌ها را پارو بزند، اینطور نیست؟

 

 برای خواندن مقاله ی کامل به ادامه ی مطلب مراجعه کنید...

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 4 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 2:31 ] [ ≈ۣۜF̲̲ʌɾƨɦʌɗ ]

 

  در اینجا مقدمه‌ای کوتاه درمورد قلیان، خطرات آن برای سلامتی و تاثیرات مخرب مصرف آن ارائه می‌کنیم.
قلیان چیست؟

 برای خواندن مقاله ی کامل به ادامه ی مطلب مراجعه کنید...

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 4 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 2:15 ] [ ≈ۣۜF̲̲ʌɾƨɦʌɗ ]

 

نوع تمرینات پا و تعداد تکرارهای مناسب آن در بدنسازی، برای همه فرم‌های بدن یکسان نیست. شکل بدنتان را از انواع زیر بشناسید و برای تمرینات پا از توصیه‌های مربوط به آن استفاده کنید.

 برای خواندن مقاله ی کامل به ادامه ی مطلب مراجعه کنید...

 


ادامه مطلب
[ دو شنبه 29 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 13:52 ] [ ≈ۣۜF̲̲ʌɾƨɦʌɗ ]

با اینکه دلایل انجام رابطه‌ جنسی به شکل‌های مختلف متفاوت و پیچیده هستند اما هدف معمولاً رسیدن به ارگاسم است. ازآنجاکه ما آدمها متفاوت هستیم، دستیابی به یک توصیف عمومی از ارگاسم غیرممکن است. چیزی که اکثر افراد در آن توافق دارند این است که ارگاسم تجربه‌ای عمیقاً و شدیداً لذت‌بخش است.

ارگاسم واقعاً چیست؟

 

 برای خواندن مقاله ی کامل به ادامه ی مطلب مراجعه کنید...

 


ادامه مطلب
[ دو شنبه 29 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 13:28 ] [ ≈ۣۜF̲̲ʌɾƨɦʌɗ ]

به میزانی که به نظرات دیگران احترام می‌گذارید رشد می‌کنید

بچه‌ ها به آب و غذا نیاز دارند. بقای آنها به آن بستگی دارد. اما به شناخت، پذیرش و عشق هم نیاز دارند. سلامت احساسی آنها به این وابسته است. درست مثل گیاهان که اگر به اندازه کافی آبیاری نشوند یا می‌میرند یا رشدشان متوقف می‌شود،  بچه‌هایی که با مهر و محبت کافی بزرگ نمی‌شوند هم زخم‌خورده می‌شوند. زخم‌هایی که بسیار دردناک است. تا زمانیکه یاد نگرفته‌اند چطور زخم‌هایشان را التیام بخشند، به دنبال درمان‌های موقت خواهند بود. کودکان زخم‌خورده بزرگ می‌شوند و به بزرگسالانی زخم‌خورده تبدیل می‌شوند. ازآنجا که هیچ‌کس به ما یاد نداده چطور خود را التیام بخشیم،سعی می‌کنیم با حق به جانب نشان دادن خودمان، درمانی موقتی پیدا کنیم. بله، خیلی از ما دوست داریم همیشه حق با ما باشد. چون فکر می‌کنیم اگر حق با ما باشد آنوقت باارزش خواهیم بود. تصور کنید من و شما گفتگویی با هم داریم و من شدیداً با هر چه که شما می‌گویید مخالفت می‌کنم، چه احساسی به شما دست خواهد داد؟به طور متوسط افراد احساس ناامنی و تهدید می‌کنند و چون یک نفر عقایدشان را به چالش می‌کشد یعنی خود آنها را به چالش کشیده است. اگر من عقاید شما را بی‌ارزش بدانم آیا نمی‌تواند به این معنی باشد که خود شما هم بی‌ارزش هستید؟ چرا باید چنین کاری کنم؟ ما آدمها به این دلیل از بقیه انتقاد می‌کنیم که احساس بهتری نسبت به خودمان پیدا کنیم. بنابراین برای جبران عشقی که در کودکی نداشته‌ایم، به دیگران ضربه می‌زنیم. دلیلش این نیست که بخواهیم دیگران را مجازات کنیم؛ نه. فقط می‌خواهیم بپذیرند که حق با ماست و آنها اشتباه می‌کنند چون با این کار آن پذیرش و شناختی که می‌خواهیم را به دست می‌آوریم.

 برای خواندن مقاله ی کامل به ادامه ی مطلب مراجعه کنید...

 


ادامه مطلب
[ دو شنبه 29 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 13:24 ] [ ≈ۣۜF̲̲ʌɾƨɦʌɗ ]

شما هم نا امیدانه به دنبال راه‌هایی هستید که موهایتان سریعتر رشد کند و ضخیم‌تر شود؟ بااینکه هیچ راه جادویی برای سریعتر رشد کردن موهایتان وجود ندارد اما بااینحال توصیه‌های زیر می‌تواند کمکتان کند.

 

 برای خواندن مقاله ی کامل به ادامه ی مطلب مراجعه کنید...

 


ادامه مطلب
[ یک شنبه 28 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 1:16 ] [ ≈ۣۜF̲̲ʌɾƨɦʌɗ ]

 

فروید، "پدر" علم روانکاوی، بر این باور است که برقراری رابطه جنـسی در انسان از دو خـواستگاه متفاوت نشات می گیرد. رویـکرد اولـیه غـریزی یـا فیزیـولوژیـک اسـت و دیـگری پـی آمد مـاهیـت نفسانی-عـاطفی انسـان ـاست. با در نظر گرفتن دیـدگاه فیـزیولوژیک، رابطه ی جنسی در نتیجه رشـد ویژگی های ابتدایی جنسی در افراد ایجاد می شود. به عبارت دیگر انسان ها زمانی که از نظر جسمی به رشد کافی میرسند، آمـادگی بـرقرای ارتبـاط جنسی را پیدا می کنند. (این دوران که بلوغ نام دارد، در خانم ها در سن 18 سالگی و در آقایون در سن 21 سالگی به آخرین مرحله ی خود می رسد.)

در طول 7 سـال ابتـدایی زنـدگی، نیروی جنسی در یک پسر
بچه در تمام قسمت های بدن او توزیع می شود. از 7 تا 14 سالگی، نیروی جنسی به اعضای جنسی منتقل می گردد ( در آقایون بیضه ها و در خانم ها تخمدان) در این زمان تفاوت های ظاهری میان جنس مذکر و مونث پدید می آید.

 برای خواندن مقاله ی کامل به ادامه ی مطلب  مراجعه کنید ...


ادامه مطلب
[ یک شنبه 28 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 1:8 ] [ ≈ۣۜF̲̲ʌɾƨɦʌɗ ]

بطور علمی هیچ محصولی نمی تواند قسمتی از بدن را بطور موضعی چاق یا لاغر کند ولی بطور غیرعلمی دقیقا 196 محصول چاقی و لاغری موضعی در بازار موجود هست که یا اصلا موثر نیستند و یا اندک تاثیرشان هم موقتیست .
حالا شما دقیقا می خواید صورتتون لاغر بشه یا چاق ؟! روش بدون عارضه برای " برای چاقی صورت " خیلی مفهوم نیست
اگر صورتتون چاقه و می خواید لاغر بشه این متن زیر رو بخونید . شاید موثر نباشه اما انجامش لااقل ضررخاصی به شما نخواهد زد
وقتی یک آدم جدید را ملاقات میکنید یا یک دوست قدیمی را دوباره می بینید اولین چـیـزی کــه بــه نـظرتان می رسد چیسـت؟

 

 برای خواندن مقاله ی کامل به ادامه ی مطلب مراجعه کنید...


ادامه مطلب
[ شنبه 25 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 12:57 ] [ ≈ۣۜF̲̲ʌɾƨɦʌɗ ]

ناتوانی در نعوظ که گاهی ناتوانی جنسی نیز نامیده می شود، عدم توانایی مکرر در حفظ نعوظ آلت تناسلی برای برقراری رابطه جنسی است. کلمه "ناتوانی جنسی" ممکن است برای سایر مشکلات مربوط به رابطه جنسی و تولید مثل نیز مورد استفاده قرار گیرد، مثل فقدان میل جنسی یا مشکل در انزال یا ارگاسم. استفاده از واژه ناتوانی در نعوظ بحث را کاملاً روشن کرده و مشخص می کند که فقط ناتوانی در این مشکل خاص مد نظر است.

برای خواندن مقاله ی کامل به ادامه مطلب مراجعه کنید...


ادامه مطلب
[ شنبه 25 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 12:51 ] [ ≈ۣۜF̲̲ʌɾƨɦʌɗ ]

علیرضا بی پروا:
شاه تره گیاهی است با نام علمی Fumara officinalis و یا گونه های دیگری از جمله f.Vaillantii که از خانواده شاه تره است و نام عمومی آن در جهان Fumitory است. گونه اول که گیاه اصلی دارویی آن است بومی اروپا و آسیاست.

خواص دارویی و طبیعی گیاه شاتره

شاه تره اکثراً در کنار جاده ها و یا به عنوان علف هرز مزارع می روید و بیشتر توسط کشورهای شرقی اروپا صادر می شود. قسمت مورد استفاده آن شامل برگ، ساقه و گل هاست که به طور مخلوط با هم استفاده می شوند.

 

برای خواندن مقاله کامل به ادامه ی مطلب مراجعه کنید...

 


ادامه مطلب
[ شنبه 18 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 15:10 ] [ ≈ۣۜF̲̲ʌɾƨɦʌɗ ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 18 صفحه بعد
.:

درباره وبلاگ

امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خرید بک لینک
با کليک بر روي +1 ما را در گوگل حمایت کنيد